tisdag 2 augusti 2011

Domen

Det visade sig att jag har vattenbubblor bakom trumhinnan och att hörselgången är lite irriterad. Vad gör man åt det? Man behandlar med kortison nässpray. Får man ta det när man ammar? Nej! Tur att det inte är farligt och att det är övergående.
Nu vet jag iaf vad det är! :) jag är inte knäpp, som jag känt mig ibland när jag fått hålla för öronen när Melker skriker ;)

Iaf....

Nu är Jesper på väg o ska flyga en runda runt byn. Jag var på väg att gå ut en lång promenad men precis innan så börjar det spö regna. O inte lite heller!! Får se om det går över. Skulle verkligen behövt handla lite :)

I morgon kl 3 så ska vi träffa en dam på kommunen o skriva på att Jesper är Melkers pappa. Har hört att de ställer en hel del skumma frågor :)

Nu myser vi en stund i soffan o hoppas på att regnet slutat ösa ner!
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar