tisdag 7 augusti 2012

Hej!
Längesen jag skrev här nu. Har hänt en hel del sen sist :-)
Melker blev 1 år 11e Juli! Vi hade kalas både för familjen och ett för vänner. Tack för alla presenter, det var mer än väntat!
Vi har varit på 2 konserter. Först Lars Winnerbäck den 14e i Halmstad. Det va min 25 års present till Jesper med övernattning och att se honom.
Sen veckan efter såg vi Kent i Karlshamn. Vi övernattade hos Malins pappa och Marie i Nogersund. Blev en helt galen kväll på Harrys och lätt den roligaste kvällen/natten denna sommaren. Man mådde som man förtjänade dagen efter iaf ;-)
Annars har vi gjort lite dagsutflykter och tagit det lugnt!
Den 1 Augusti så förlovade vi oss, äntligen! Känns såååå bra! Han gör mig så lycklig min Jesper! Dock så är min ring inlämnad för förminskning nu så känns lite naket men den ska vara klar denna veckan iaf :-)
I morgon ska jag lämna blod igen. Första gången på snart 2 år så känns sjukt bra. Vet ju hur bra jag mår efter och att det är för en bra sak så har längtat minst sagt!
Så det var en liten uppdatering
Jo glömde en sak... Jag har blivit faster igen, till en katt :-) Stella heter hon och är gudasöt!
Ha det finast!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar