söndag 2 september 2012

Hallå i stugan! 
Hur har er helg varit? Min har varit ovanligt tråkig faktiskt!
Jesper har varit hos sin farmor och hjälpt till och snickra på hennes hus och varit iväg båda dagarna!
Men, idag har jag gjort världens fynd! :-) Var på barnens dag i Bråthult med Melle idag. Det va loppis, hoppborgar och ponnyridning där idag. Iaf så fyndade jag en sprillans ny kaffekvarn för 50 spänn! Äntligen kan jag dricka gott kaffe hemma! :-) Men ska minsann införskaffa mig en riktig kaffekokare som maler kaffet själv!

I förra veckan så drog jag igång med mitt nya liv. Jag har bestämt mig att en gång för alla så ska mina kilon bort! Friskis & Svettis fick se mitt tryne mån, tis, ons & i torsdags! O nästa vecka samma sak. Hoppas dock på mindre träningsvärk på fredagen så jag kan asa mig dit på lördagen med :-)

I morgon är min sista dag med Melle innan han börjar dagis. Iiihhh!! Inskolningen börjar på tisdag nu den 4e och den 17e börjar jag jobba!
Kommer jobba 65% fram till mars så känns helt okej att börja lite lugnt. Har även sök jobb på det nya Ikea varuhuset så jag håller verkligen tummarna för detta!

La in lite bilder från mobilen så dom ser ni i inlägget under detta :-) 

Ha en fantastisk kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar