lördag 1 februari 2014

Hej!!
 
Nu är jag helt själv hemma med barnen till i morgon. Blir Melodifestivalen, godis och rödvin ikväll i soffan. Jesper är iväg med ett par kompisar hela dagen. Han kommer hem i morgon.
Tills dess så ska vi väl göra mest ingenting! Funderar på att åka in till antingen brorsan eller pappa o fika. Ska spela maaaassa lotto med Melker. Han tycker det är riktigt kul. Men det får bli sen. Nu sover dom båda så gott :)

Johan var här innan (farbror) o drog med Melle ut på en pulkarunda. Dom var helt slut båda två när dom kom in. Om jag förstod dom rätt så hade Johan sprungit hem med Melker på snowraisern från farmor o farfar vilket är kanske 1,5 km. Melker hade ropat hejar ramsa hela vägen. Heja Johan, Heja Johan! Hahaha!! Han är för go vår lille Melker!

Har hittat en ny sida nu som gör såna dagboksblad som jag velat ha länge nu med barnens datum på. lev aldrig att jag köpte. O tur va välSignerat.se la ju ner innan Charlie ens hann födas så det va ju tur att jag inte hunnit köpa Melles!
www.form-re-form.se fanns dom på iaf och det är fan att man är så snål för att köpa dom... 395:-/st! Men får väl ta en i taget antar jag!

Såhär ser de ut. Vill ha, vill ha!!

O ni missade väl inte oss i tidningen? ;)
Här är vi iaf! Vi tog bilden hos Studio Clara och vi är supernöjda! Bilden har vi skickat efter förstoring i svartvitt. Vår första "riktiga" familjefoto.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar