fredag 26 november 2010

God morgon dårå! Känns skönt att vara uppe nu... Ist för att man ska sova till lunch.
Idag är det städning, julpyntning o julbak som står på schemat :) sa till J igår att han fick önska vilken mat han ville till idag så skulle jag laga det. Men han kom inte på något. Haha!

Ska även in en runda i byn o byta ett linne jag köpte igår. Har lite smått panik över vad jag ska ha på mig på julfesten i morgon. Vi ska till Tylöhus
i Halmstad inkl övernattning så det ser jag fram emot! Speciellt hotelfrukosten ;) haha!

Nä nu ska jag gå upp ur sängen ä, hihi, o göra min alldeles egna hotelfrukost! (funderar faktiskt starkt på o åka till byn o äta på deres) Hahaha!!

Måste fixa tiden på mina inlägg med, igår hängde sig den rutan o vägrade försvinna!!

Vi hörs snart igen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar