fredag 26 november 2010

Hoppas att Linnea vinner Idol 2010!
Just nu är det Idol och färgning av hår som gäller... Eller ja det är paus i Idol och jag väntar på att få hälla i resten av färgen.
Ska klippa mig i morgon hos Emma =) Hon är superduktig tycker jag! Blev jättenöjd förra gången.

Har även julpyntat lite idag =) Gjort klart min egna adventsljusgrupp med nobla siffror som jag köpte förra månaden. Letade fibrilt efter såna förra året men hittade inga.
Gardiner har strykts och i fönstrena hänger mina baota stora vita stjärnor. Mycket fina tycker jag! Dock är dom på sista året nu =(
I morgon är det julfest! Ser mycker fram emot detta! Ska bli mysigt o springa runt i morgonrock o dricka nobla drinkar med massa frukt =) Har dock fortfarande panik över vad jag ska ha på mig =(

Ha en fortsatt trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar