torsdag 13 oktober 2011

Vilken dag alltså! Skulle egentligen till Familjecentralen i morse men råkade nog trycka av larmet för jag vaknade lite sådär efter tio! Det va ingen kontroll med lilleman som tur va! Skulle bara lekt med andra bebisar :-)

Idag har jag gått långpromenad, eller det blev 4 km men långt nog för efter 2 km så fick jag en blåsa på hälen. Igen. Så ont!
O det måste varit jag som är ringrostig men ska 4km ta en timme att gå!? Visserligen är det svårare att gå raskt med vagnen men ändå.
Jaja...
Vi var även ute på banken efter jesper slutat. Gick bra!
Så i morgon är det tusen samtal som måste ringas o kolla upp hit o dit för att se om det ens är värt att lägga ett bud.

I morgon ska jag med Malin till kyrkis i Liatorp. Ska bli så kul o träffa henne o jossan o alla barn :-)

Så Natti natt! Sov så gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar