måndag 31 oktober 2011

Vilken kväll!!
Stenhård träning på Friskis & svettis. Step en timme o jag som trodde att jag hade noll kondis. Jag orkade jävlar hela passet o det va ett rejält konditions pass. Är så stolt över mig. Själv. Första målet uppnått. Att ta mig dit :-) nästa blir att gå alla passen iaf denna veckan som jag skrivit upp mig på.
Hoppas jag kan hålla det, trampade lite snett när jag skulle hoppa upp på brädan o det ömmar i foten ännu :-(
Jaja!
Nästa grej va att Melker tog nappen ikväll. Han har så svårt att komma till ro o kan ibland bara somna vid bröstet. I stället blir han övertrött och vägrar o somna om man inte bär på honom, eller lägger honom vid bröstet. Tar en evighet o han skriker o fäktar. Phu, kan man vara så stark när man är så liten btw!? Han har ju total vägrat napp då han bara tuggar på den ist o spottar ut den.
Men nu somnade han själv med napp o hur nöjd som helst. :-)
Skam den som ger sig!

God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar