torsdag 3 november 2011

God kväll. Ursäkta min frånvaro. Brukar blogga betydligt mer än vad jag gjort de sista dagarna.
Iaf. Idag har jag varit hos Amanda på fika o tjejsnack med goda vänner!
Therese var där med Molly o hon växer så det knakar! Kan fortfarande inte fatta att Melker varit så liten! Storlek 62 börjar bli litet till viss del! Nu använder vi både 62 & 68!!

Amanda hade gjort en supergod chokladmousse med mint smak som var sjukt god! Föredrar faktiskt mörk choklad nu för tiden :-)
Köpte en Rättvisemärkt med hallon och blåbär med 72% kakao. Så gott! Det blir inte samma effekt att man äter hela kakan. Det är för mäktigt :-)

Vi var och tittade på ett hus idag. Har konstaterat att vi aldrig kommer ha råd med ett hus i Älmhult. 1500000 för ett hus som va ca 110 kvm o i renoveringsbehov. Nej tack.
Vi hittade faktiskt ett annat hus idag som vi båda fastnat för. Är inte i behov av renovering, stor, lättskött trädgård o ingen direkt el!, stor fin tvättstuga (som jag alltid velat ha), äldre charm, fint kök, fina badrum/toaletter. Ja både jag o Jesper fastnade för det.
Det ska vi kolla på. I Killeberg ;-)
Ja, vi har fastnat för Killeberg. :-) haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar