måndag 21 november 2011

Ja det är väl dags att skriva önskelista...
Har länge velat ha en lykta i form av ett hus. Gärna 2 i olika storlekar.



Tycker dom är himla charmiga. Har för mig att det finns på rusta faktiskt för en billig peng men denna har jag hittat på www.gardsromantik.se

Önskar mig även olika affischer. Vill göra en tavelvägg med olika tavlor ovanför en snygg vit byrå. Typ
Hittat iaf 1 som jag vill ha.



Sen önskar jag mig :  Mysiga tekoppar :-) Med fat, gärna i nån fin pastell färg.
Bestick; Dorotea från Gense           
                                       Vita Intermezzo glas. Vatten, snapsglas och karaff     
                                       Blå Intermezzo glas, vitt vin
                                       Traktörpanna
                                       Vattenkokare
                                       Elvisp
                                       Manikyr + Pedikyr
                                       2 st vita Tee-träd i olika storlekar
                                       Presentkort på Ikea
                                       Ko huds matta från Ikea eller mattan Ikea Sthlm Rand

Ja listan kan bli väääldigt lång!
:-)
                                      

2 kommentarer:

  1. Hej!!
    Jätte fin blogg du har Therese!!
    Fin önskelista!
    Jag har själv blå Intermezzo glas i karaff, ölglas, snaps och vitt vin och kan varmt rekommendera dom.
    Jag älskar dessa glas och så snygga är dom ju också ;)
    Ha det bra och ta hand om er!
    Jennie

    SvaraRadera
  2. Tack! :-) ja visst är dom. Har rödvinsglasen men tänkte att man kanske kunde blanda blå och vit droppe. Tycker dom vita är så fina! :-)

    SvaraRadera