måndag 11 juni 2012

Hallå i stugan!

Har ikväll bojkottat fotbollen och kollat på film! :-) Mirror Mirror blev det och den var bra. Inte mer än så.

Melle har ju sina små lockar bakom öronen och jag hoppas, hoppas att han kommer få lika underbart fint hår som lilla Ringo Rimer har! (Bingo Rimers och Katrin Zytomierskas son) ni ser ju bara bilden! Sååå fint! :-)
Hoppas Melle med får sånt härligt fluff!
(bilden är tagen från Instagram)

Vet inte mer vad jag ska skriva idag. Vi har varit hemma hos Jespers föräldrar och firat Lena (Jespers mamma) som fyller år idag! Grattis grattis!
Hon hade lagat en god köttgryta och hemmagjord glass till efterrätt :-) mums!

I morgon ska vi till Familjecentralen på förmiddagen och sen på kvällen så ska jag äntligen ut och springa! Behöver röra på mig. Det liksom spritter i benen!!

Nu blir det sängen för min del. Jesper är inte hemma än. Han har kollat fotbollen hemma hos Olle.

God natt ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar