onsdag 13 juni 2012

Hej! Var tvungen och slänga in bild på mina nya dojor innan ;-)

Idag har vi börjat dagen med att besöka Traryds djurpark med öppna förskolan! Var mycket trevligt innan regnet kom :-( hoppas det blir fler gånger! Efter det iaf så stannade Malin med barn till här. Vi kollade på film och hade mys.

Vi har även varit i Växjö idag! Melle hade gått på tok för länge utan skor nu!! Som jag tjatat efter dessa skor. Men idag så kunde jag inte ens låta han gå runt på djurparken ju :-( bajs överallt o det går ju inte utan skor på fossingarna!
Köpte 2 st på skopunkten :-) ett par riktiga skor och ett par sandaler :-)

I morgon är det premiär för mina nya löparskor, som jag längtar!
Ska bannimej inte äta en kolhydrat heller så ska vi nog få ordning på detta ;-)

God natt allihopa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar