söndag 19 januari 2014

Längesen jag skrev nu. Skriver så i alla mina inlägg och det känns lite trist.
Så, därför så har jag gjort en ny header :) Uppdaterat mig lite och ska verkligen börja skriva av mig igen!

Så, vad händer i mitt liv?

Lille Charlie kom 131109 i all hast så nu försöker man anpassa livet efter att vara tvåbarnsmor. Vilket inte alltid är så lätt.
Melker har kommit in i sin härliga treårstrots men trots det så är han alldeles underbar. Pratar o pratar... är inte tyst eller stilla en sekund!

Vi har lagt våra husplaner på is efter att vi fick reda på att vi skulle bli fler i familjen. Nu fokuserar vi på att vara familj och fokusera på småbarnsåldern. Hus och renoveringar kan vi ta längre fram. Ingen brådska.

Återkommer med mer om vad som hänt i våra liv. Nu väntar sängen!

Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar