fredag 24 januari 2014

Idag blev tröjan klar! Som jag sytt o sytt o sytt! Blev väl okej, jag kommer våga låta han ha den på sig iaf! Halskragen är inte så snygg men vafan! Jag ger mig en fet klapp på axeln ändå :-)



Idag var förskolan stängd så jag åkte med Sandra, elton och enya till familjecentralen. Fullt med folk men det va trevligt! Sen åkte vi vidare hem till Sandra så barnen kunde fortsätta leka :-)
Dom är helt galna iaf. Helt plötsligt så kom både Melker o elton gråtandes o helt förtvivlade. Då hade dom typ sprungit mot varandra o skallat varandra! Vem gör så!? Haha!! Jo dom busungarna minsann! O så hoppade dom på hoppbollarna från sängen ner på golvet. 
Att dom inte skadar sig alltså. ❤️
Fullt ös medvetslös är det iaf!

Ikväll blev vi bjudna på tacos hemma hos Jespers föräldrar. Det va gott som tusan o skönt att slippa stå och laga mat :-)

Nu sitter jag o kollar på en film på 3an. Ganska dålig men har ändå fastnat. 

I morgon ska vi ta kort till tidningen hos studio Clara. Ber för allt i världen att Melker är på sitt gladaste humör o lägger trotsen åt sidan ;-) ❤️ Älskade onge!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar