onsdag 1 december 2010




I helgen var vi på julfest med Jespers jobb på Hotel Tylösand =)
Vi sprang runt i våra morgonrockar o badtofflor o hoppade från bassäng till bassäng =)
Det fanns även en ganska cool grej som jag aldrig hört om innan. Det var en liten rund "pool" där halva sidan var iskallt vatten och andra halvan var varmt vatten.. Så gick man runt där o kände hur det stack i fötterna =) Konstigt nog så var det varma vattnet jobbigast! =) Sist av allt så gick vi ut till utomhuspoolen. Riktigt skönt när det var minusgrader i luften o lagom varmt i vattnet.
(Sista bilden är dock från Aqua Spa som vi var på i höstas) 
Snodde tofflorna btw... Men tror att man fick ta med sig dom =) De va nämligen helt nya i plast när vi kom dit =)

För övrigt så har det varit skola 2 dagar efter det. Har riktigt svårt att komma upp på morgnarna då jag inte riktigt mår som jag ska just nu...
Undrar även hur jag ska klara av att skriva psykiatriarbetet nu då jag får blodsocker fall o blir grymt yr av att sitta o glo ner i datorn =(

Firar 1 år & 4 mån med snoddas idag! Känns som mycket längre men det är ju bra, antar jag =)



1 kommentar:

  1. Nobelt! & självklart ett stort grattis till er =) Trodde faktiskt ni hade varit tillsammans längre än så! men okej grattis iaf!

    Lovley slippers!

    SvaraRadera