måndag 16 april 2012








Här ska vi fira midsommar!
Stugan ligger cirka 100 meter från havet i Norra Häljeröd. Det ligger mellan Höganäs och Ängelholm.
Får se om denna midsommar blir lika bra som 2010. Svårslaget men nu har vi alla förutsättningar till att det kan bli perfekt! Nu bara hoppas jag på perfekt väder med!!

För övrigt så var jag på friskis innan. Så gött att röra på fläsket!! Ett helt nytt block hade hon lagt till så det va lite klurigt men så jävla kul!
Ännu roligare var att en indisk man var där och skulle prova på. Han hade 0 i koordinationsförmåga och såg helt förvirrad ut! Jag fick verkligen hejda mig att inte kolla på han i spegeln för jag började gapskratta när jag såg han! HAHA! Men han verkade ha kul iaf!! :-)
  I morgon blir det skivstång. Precis som på torsdag. 

Ska införskaffa mig ett par riktigt bra löparskor! Vad ska jag göra när friskis stänger liksom? Bara o bita i det sura äpplet och lära sig att springa på asfalt!
Så får det bli! någon som vet några bra får gärna hojta till!

I morgon ska jag inte göra mycket. Skulle egentligen träffas Malin o hennes töser men jag vågar inte riktigt. Man vet ju aldrig om han smittar eller inte! Hoppas hoppas han är bra i morgon så vi kan gå på babysim på onsdag! Jag vill!
Men... det ser inte ljust ut. Fortfarande strax över 38 grader i temp :-(
Blir iaf en promenad så hoppas på underbart väder!

Jaja... nu ska jag titta lite på tv sen blir det sängen. Fick ju sovmorgon i morse till 10! Så kommer nog inte kunna sova än iaf ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar