fredag 20 april 2012

Hej!
Sitter och myser i soffan framför let's dance. Dom är så duktigt och man blir ju så sugen på att lära sig dansa!!

Innan idag när jag var på maxi så smög sig en liten tjej fram o frågade om jag ville köpa majblomma. Ja hon
smög verkligen fram o hade typ sitt ansikte så nära mitt att det va obehagligt. Så... Fick allt plocka upp plånboken o köpa. Köpte dock 2 små. Den på bilden köpte jag av en tjej utanför Ikea. Det är ju till en bra sak.
O majblomman är riktigt fin i år med!

Vad har jag mer gjort idag. Jag har varit på Lindex o shoppat. Även varit i Osby en runda på family house.

När Jesper kom hem gick jag ut o sprang en runda. 4 km totalt men ack så ont jag hade i mina benhinnor. :-(
Nya skor blir ett måste!!

Nu ska jag kolla vidare på tv och sen blir det sängen tidigt. Vi ska hjälpa mamma att rensa träd från stugan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar