fredag 6 april 2012


Hej alla!
Idag var det långfredag och vad har vi gjort? Nja, inte mycket. Gått en runda på Ikea och varit hemma hos Johan och Amanda. 
Kvällen spenderade vi hemma hos mamma och åt god mat. Kusin Tove var där och ville leka lite med Melker såklart :-)

Tänkte bara slänga in ett kort inlägg med en film på när farbror Johan busar med Melle. Kul med att Melker fiser mitt i allt, haha!

I morgon är det Påskafton. Jesper har redan fått sitt påskägg med godis. Fick han i morse bara för att jag tänkte heeelt fel :-(

Annars så vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på...

Nu har jag precis återställ min nya iPhone.. Min nya VITA iPhone. I LOVE it!
Ska nog spela ett parti Rumble med mamma... om hon ser det :-)

Annars, God natt så hörs vi snart igen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar