onsdag 22 juni 2011

Onsdag





Alltså kan ni förstå? Jag har The Sims 3 på min dator!?
Sen att det höll på att krascha hela min dator är en annan femma. (Tur man är skillad när det gäller datorer så man kan reda ut sånt själv ;) )Hela internet brakade ner o datorn vägrade starta om sig. Snacka om att jag fick panik där ett tag!
Men men, det är glömt för längesen nu :)
Hoppas bror fick mitt sms för jag behöver verkligen hjälp att installera spelet. Längtar!

Gick upp fruktansvärt tidigt idag. Har drömt om samma sak hela natten fast i vad jag vet iaf 2 olika drömmar. Att vattnet går.
Ett tecken? Ja vi kan ju hoppas!

Idag är minsann foglossningen ännu värre med. Känns verkligen som att hela jag ska falla isär när jag rör mig minsta lilla.
Så idag blir det soffläge hela dagen.

Uppdaterar mer senare!

KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar