söndag 19 juni 2011

Söndag

Hej!
Ja vad ska man säga? :) har inte gjort ett skit idag. Kollat på film. Blev inte super 8. Den har inte kommit ut än men vi såg en film som heter Paul, ist.
Mycket kul film :)

Fick äntligen min tårta med! Den va mumsig som tusan o hela tårtan tog slut ;) lite lyx en söndag skadar aldrig :)

I morgon är första dagen på mitt nya liv. Eller ja så småningom nya liv, som mamma. Bebisen rör sig konstant. Inte en lugn stund minsann. Undrar om den någonsin kommer fixera sig och låta mig andas.
I går innan jag somna så kunde jag känna en fot eller liknande som sparkade på mig mitt på magen vid naveln. Den lixom sparkade tillbaka när både jag o Jesper killade o buffade på den. Mys!!
Det gillas mycket.

Nu blir det sängen minsann!
God Natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar