onsdag 15 juni 2011

Trött

Hej!
Ja nu är jag utmattad! Har städat min garderob o tog Jespers samtidigt. Städat i hallen och på toaletten. Organiserat runt så allt är lättare att hitta. Hängt upp gardiner i sovrummet. O tro mig det gör jag aldrig om igen! Plus att gardinerna var för korta ändå :( vart hittar man 3 meter långa färdigsydda gardiner???

Nu så kör iaf Jesper sista rycket med dammsugaren :) grillen är tänd o det blir grillad kyckling med pommes idag. Mums!
Senare ska vi kolla på film. Hoppas för tusan gubbar att den är bra!

I morgon är det dags för ett besök hos Eva igen. Ska bli mysigt o lyssna på hjärtat. Tror inte den Lill* fisen har lagt sig till rätta än men det kommer kanske? Jag ville ju själv inte fixera mig i mammas mage. :) hehe

Ha det lovely!
KRAM

(bilden är ganska gammal men kul ändå tycker jag :) )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar