onsdag 29 juni 2011

Onsdag

Hej!
Precis slängt i mig lite mat. Har legat ute i solen hela dagen. Eller ja sen halv 12 iaf! Jag till och med badade!! O jag kan lova det var nåt av det skönaste jag gjort! Ah helt underbart med lite kyla i denna värmen!
Igår gjorde vi något som man gör allt för sällan. Vi hade picknick!
Jag Jesper o Joel köpte en engångsgrill, lite kött, en potatissallad och en sallad (som jag gjort hemma innan) och sen åkte vi till Taxås Klint. Helt underbart mysigt och annorlunda för en gångs skull. Kanske dröjer ett tag innan man kan göra sånt sen :)
Nu ska jag lägga mig en runda. Solen tar på krafterna.
True Blood Säsong 4 avsnitt 1 är på laddning så ska starta upp det i sovrummet alldeles strax =)
Slänger in lite bilder med när jag är igång =)

Den har minsann växt på 10 veckor! ;)

Lägger in en bild på mina nya bokstäver som ska pryda vårt hem :)

 Slänger in en bild på min orkidé som blommat om!! helt otroligt! Sånt händer lixom inte mig och detta är ANDRA orkidén som blommat om nu! Whaaa! =)

Ha en underbar kväll i solen!
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar