tisdag 20 september 2011

Äntligen har Lagerhouse öppnat en webshop! Som jag väntat på detta!
Dock så fanns det inte så mycket, men det kanske kommer så småningom?
 
Lilleman har varit ganska gnällig hela dagen :-( Kan inte komma på att jag ätit nåt speciellt så får se hur morgondagen blir. Han har iaf ingen feber vilket är skönt!

Var ute och gick en runda till Maxi innan ikväll. Var tvungen att köpa blöjor till Melker. Jesper har fått för sig att den storleken han har nu på blöjorna läcker på sidorna. Fast jag har aldrig upplevt det... Men det är värt att prova! Får se hur detta går.
Nu börjar man även märka hur dyrt det faktiskt är med blöjor. Fast jag ska vara ärlig och säga att jag trodde blöjor var mycket dyrare än vad de är :-) Haha!

I morgon står en del saker på listan:
Gå inom Killebergs tygbod för och kolla efter band till dopklänningen
Gå till Ikea och köpa lite saker till dopet
Välja ut foton som skall skrivas ut
Gå en efterlängtad långpromenad!
Sen hur mycket som blir gjort av det på listan får Melker avgöra ;-)
Hoppas iaf att han är på bättre humör i morgon!
 Lilleman, mammas gosegris!
Nu har han äntligen somnat! Nu ska jag med krypa till kojs och hoppas på några timmars sömn :-)
GOD NATT

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar