torsdag 22 september 2011

Coolingen Melker fick dra på sig en dregellapp eller i hans fall en kräklapp, hehe :-)

Idag började vi (eller jag ska jag nog säga) med att försova mig. Skulle vara på familjecentralen klockan tio och jag vaknade 9,15. STRESS!!
Som tur va så tog Melker det med ro och han hann äta lite så han var lugn sen på familjecentralen. Skönt!
Fortsatte vidare hem till pappa efter det. Skulle hjälpa han med internetbanken o fixa hans spotify. Får se om han klurar ut det nästa gång ;-)
Sen blev det en runda med Jennie till Lindex.
Jag köpte en sån "slimbody". Tycker faktiskt att jag kan få ha det trots att det är tantvarning på det. Jag har ju fött barn för tusan!! :-)

I morgon ska vi upp tidigt igen. Klockan 10 bär det av mot Växjö och shopping.
Jag är som ett barn på julafton. Som jag längtar!
Plus att jag lär få frukost på sängen i morgon för jag fyller år, wohoo!!
24 är iofs inget o fira men men :-)

Ha det bäst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar