tisdag 20 september 2011


Läntar tills på fredag. Då är det min födelsedag och shopping står på schemat!
Har kollat ut lite kläder jag tyckte va snyggt på nätet. Ska ärligt säga att jag har svårt att hitta kläder bara genom att gå o kolla i affären. Brukar shoppa på nätet faktiskt.
Iaf, ska bli kul. Ska köpa kläder till Melker med. Han saknar några bodys i strl 62. Han växer så det knakar!
Ska även försöka hitta ett par snygga höstskor.

Nu ska jag äta nått litet o sen ska jag ut på långpromenad när Jesper kommit hem från jobbet!
Tycker det är så skönt o plugga in hörlurarna o bara gå!!

Har förresten en urgullig film på Melker när han skrattar. Har försökt maila in den två gånger men det verkar inte funka :-(
Samma som när jag kommenterar via mobilen, funkar inte heller :-(
Ska försöka få in den ikväll!


Ha det bäst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar