onsdag 21 september 2011

Är på jakt efter ett par rejäla höstskor!
Har hittat lite på nätet. Dessa är från Nelly.com, scorett & skopunkten.
Lutar åt att jag beställer dom från Nelly.com, dom längst till vänster. Gillade dom skarpt!

Blev en långpromenad nu ikväll ändå. Gick en & en halv timme. Känns i min höft vill jag lova. Otränad som man är. Men va tusan, man måste börja nånstans! Hade ju problem med att gå under graviditeten. Fick sjuka sammandragningar när jag gick. Kunde knappt gå till jobbet. Tar normalt 10 min att gå till jobbet men då tog det minst 20 min! Så ni kan ju tänka er hur länge jag varit "stillasittandes".
Tar ju ett tag att få upp kondition och smidigheten igen :-)

I morgon ska jag på efterkontroll och sen är det ömsesidig respekt gruppen från 10-12. Ska hjälpa pappa med internet och hjälpa Jennie o hitta nåt att ha på sig till Melkers dop :-)

Ha det finast!

3 kommentarer:

  1. Mycket snygga skor :D Jag ha kollat på samma ;) mycket bra smak har du ;) Har du inte sett mina nya? Dom står hemma hos lyngan.. :) jätte nöjd!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Hehe, ja där ser man! :-) Ja dom va grymt snygga! Var har du hittat dom?? Frågade brorsan det men han har ju noll koll! haha!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Haha ja men precis.. vad begär man ;)
    Hittade dom i Växjö på grand samarand.. på Bergqvistskor/footnews! :)aldrig vatt där förr... men blev kär i dessa :)
    Kram Anna

    SvaraRadera