söndag 11 mars 2012

God kväll!!

Idag blev Melker 8 månader! Han är så stor vår pöjk ❤

Har inte gjort många knop idag. Min rygg har lagt av totalt. Hela ländryggen värker och strålar smärta upp mot nacken och ner i bäckenet.
Ska ringa sjukgymnasten i morgon bitti.
En kollega till mig sa att hennes vän hade fått problem med sin rygg efter graviditet och det visade sig att det var diskar i ryggraden som "flyttats".
Hade varit min normala otur att nåt sånt skulle hända mig med! :-(

Iaf. Melle verkar stortrivas här precis som vi. Har funderat mycket på tidigare hur en flytt kan påverka honom i hans ålder. Har nog kommit fram till att det inte har påverkat han alls. Han verkar minst sagt Må bättre här.
Han har sovit nästan hela nätter alla nätter här.
Tror det är tystnaden. Han blir inte väckt av tågen.

Nu ska jag kolla vidare på filmen på 4 an. Taken. Har nog sett den 4 ggr redan men jag tycker den är ruskigt bra!

I morgon är det jobb 15-20.
Ha det bäst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar