lördag 17 mars 2012

Hej!!
Idag har jag jobbat 9,20-18,00. Så jäkla trist är det att jobba helg :-( men men det ska göras det med!

Har inte hunnit göra så mycket sen jag kom hem men jag har iaf busat med min lille vilde till son. Han ska vara överallt :-) på bilden har han krupit bort till pappa och hänger över hans ben med hans mobil.

Jag tog ut mina linser innan så har glasögonen nu och Melle kände nog inte igen mig. Han bara tittade på mig helt tyst och tittade på Jesper. Hihi!
Känns verkligen i ögonen när jag tar ut linserna. Gör nästan lite ont. Man känner ett spår i ögat där linsen brukar ligga. Ska bli skönt att få in nya i morgon bitti.
Men kan säga att skaffa månadslinser var ju det bästa jag någonsin gjort!
Ångrar inte en sekund och det är värt 200 kr/månaden!!

Snart ska vi kolla på bröllopsfotografen på 4an och Melle ska nattas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar