torsdag 29 mars 2012

Hallå på er!

Har idag jobbat 8,20-17,00. Lång dag. Eller egentligen inte. Egentligen är det en full arbetsdag men det är så segt att jobba så länge ;-)
I morgon är iaf sista dagen. 8,20-12,45. Sen så kommer jag inte tillbaka förrän i mitten på September. Känns gott!
Fyllt i massa papper som skulle in till jobbet idag.
5 st ansökan om ledighet lämnade jag in, haha! Så jag kan ta min semester i sommar och föräldraledighet till jul!
MEN, nu när det snart påsk. Såg ute i trädgården att det kommit upp lite gröna blad lite överallt! Längtar!
Plockade lite björkris med vita fjädrar såklart. Love it! Utomhus är det lite gula och gråa fjädrar med ;-)
 
                  Annars idag, vad har vi gjort.
Vi har varit hos Olle. Han har minsann fått sin iPhone trots att han beställt sin efter oss. Grrr! Jag vill ha min vita iPhön nu! :-)

Melle den lille skiten ligger och sover nu. Hade världens mysigaste stund innan när jag kommit hem från jobbet! Han satt i mitt knä och åt lite majskrokar. Så härligt o pussa o sniffa på älsklings Melle. Han är BÄST!







 
Slängde in några bilder till på BusMelle! Han var livrädd för dammsugaren innan men nu är han på den hela tiden! Blir helt tosig när han ser den! :-)
Och en liten film när han kryper snabbare än snabbast :-) haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar