måndag 26 mars 2012

Hallå hej!

Nu har vi vridit fram klockan en timme och det märks!
Klockan är halv 8 och det är fortfarande ljust ute. Härligt! 
Idag har jag jobbat 07,45-15,30. Segt var det idag. Har suttit mitt emot en kollega som klickar frenetiskt med musen heeela tiden. Jag blir galen minst sagt! haha!
I morgon är det inspirationsdag halva dagen. Jobbar 8,20-16,30. Tror vi ska gå igenom det nya sortimentet som kommer nu 1a April.

På tal om 1a April så har nog våren kommit för att stanna denna gången. Sol och värme flera dagar nu. Man känner att batterierna laddas.

I morgon efter jobbet ska vi ut och leta efter björkris. Här ska det pyntas inför påsk.
Blir vita, gråa och gula fjädrar i år! Nästa år får Melker bestämma :-)




Nu är det 4 dagar kvar att jobba! Känns skönt att få komma hem och umgås med min lille kille. Fast tycker lite synd om Jesper med. Han har verkligen sjukt kul med Melker hemma och man märker att dom har fått en närmare kontakt. 
Det är inte bara mamma, mamma hela tiden utan nu går han lika ofta till Jesper än till mig.
Det känns bra att dom också står varandra nära :-)

Just det ja, mitt knä hade ju gått o lagt av typ. Har fortfarande sjukt ont! Fick ta värktablett på jobbet för att det strålar ut i hela knäskålen. Vad kan det va? Det är liksom ömt utanpå också...
Springer ju runt som halta Lotta för tusan!

Nä... Nu är det Sofias änglar på 5,an. Underbart program minsann!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar