torsdag 10 maj 2012

God kväll!
Ligger i sängen och ska alldeles strax släcka lyset! Melker sovstil är ju alltid härlig ;-)
Jag brukar alltid leta upp nappen i sängen innan jag lägger mig så jag lätt kan hitta den om det skulle behövas. O när jag gör det så brukar Melle alltid i ren förvirring sätta sig upp. Sen dyker han med huvudet rätt ner igen! Haha! Ser så kul ut! Så i nuläget så sover han i liggande skräddarställning! Haha! ❤

Idag så har det varit en härlig dag minsann. Åt lunch med Therese och Jennifer på Ikea och sedan åkte jag och Therese vidare till Familjecentralen! Måste säga att idag var där hur trevliga tjejer som helst! Jag hade inte träffat någon innan. Förutom en tjej som jag känner igen sen längre tillbaka.
Hur trevligt som helst!

När jag kom hem så städade vi som tusan här hemma. Man får passa på när vädret är skit! Melker diggar dammsugaren som vanligt :-)
Har även fått upp en gardinstång i Melles rum och en lampa! Dock fick det bli lila gardiner än så länge. Man får tager vad man haver!

Har äntligen kommit på vad jag ska köpa till Jesper när han fyller år!
Kommer bli sååå bra!!
Dock så krockat det med en annan viktig sak så kanske måste tänka om.

Melle gjorde en oväntad grej idag med på Familjecentralen. Han stod och höll i mitt ben. Sen bara känner jag att han inte gör det helt plötsligt. Då har han släppt helt själv och står!
Nu jäklar alltså, snart håret han nog!


I morgon blir han 10 månader med! Jisses vad tiden går!

God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar