onsdag 2 maj 2012







Hej!! 
Längesen jag skrev nu. Ber om ursäkt för detta. Är inne i en extrem bloggtorka. :-(

MEN...  I helgen var det som sagt dags för vår hemlighets utflykt!
Vi körde ner till Malmö och checkade in på vårt hotel, Elite Plaza Hotel. Hur fint som helst! Sen så fortsatte vi resan mot Köpenhamn!
Det regnade lite smått när vi kom fram och var allmänt dåligt väder. Men vi siktade in oss mot Nyhavn! När vi hittat ett bord på ett av alla ställen som såg mysiga ut så sprack himlen upp. Solen lyste och ja, vad mer kan man säga!? Det var gott med en öl just precis då!


Där satt vi faktiskt resten av dagen. Det var så skönt att sitta i solen och bara glo på folk :-)
På kvällen när vi kommit tillbaka till Malmö så gick vi ut och åt på en restaurang på Lilla Torg som heter Victors. Suveränt god mat och efterrätten..mums säger jag bara!
Jesper och Johan beställde in den dyraste kaffedrinken ever! Haha! (Den på bild längst ner)
Kvällen/natten spenderades på Hotell puben The Bishop Arms. När dom stängde gick vi till Centiliter & Gram.



Dagen efter hade vi rummet till kl 18! Snacka om lyx! Så vi åt god hotellfrukost och sen var vi ute på stan en stund innan vi körde hem igen.
TACK för en underbar helg!





Resten av ledigheten har vi spenderat i vår trädgård. Ny täckbark ska läggas ut och gräset skulle klippas.
Jag har även fått tummarna ur och sått mina fröer.
Kommer nog ändå få köpa små plantor :-) Hehe!



I morgon är det dags för Vårruset!! 

Jag, Malin, Catta, Jossan, Jennie, Therese ska gå runt och dricka vin :-) Hihi!
Och... eftersom vi är ett lag på 6 personer så får vi en picknick korg! Wiii!

Det mest pinsamma är nog att vårt lag heter Crazychicks! haha!


Men, nu har jag skrivit ett långt inlägg iaf... ska verkligen försöka hitta blogglöden igen ;-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar