lördag 5 maj 2012

Jossan, Malin & Therese

Hej!!


Dagarna rusar förbi som vanligt! Veckan har varit helt underbar! Solen har värmt och jag har bränt mig :-) Men visst är det skönt i solen?
I torsdags så var det äntligen dags för Vårruset i Växjö!
Jag hade så fantastiskt kul! Vilken gäng vi var! Alla var på topphumör och vädret var med oss! Jag gjorde bort mig men va fan... Ropade på Peter Siepen som en tosing. Inte trodde jag han hörde mig, men jodå :-) Så han kom bort o snackade med oss sen. Tyckte jag var kul iaf!
De 5 km vi skulle gå gick bra men det var trångt i början!
Och jag fick min medalj!! :-)
I går (fredag) tog vi det lugnt framför soffan. Kollade på en film och sen gick o lade oss!
Idag så har vi inte gjort så mycket heller egentligen. Vi var inne i Älmhult innan och gick en runda. Letade skor till Melle utan resultat. Han har ju världens knubbigaste fötter ;-)
Blev en fika på bageriet och en runda på Ikea. Köpte två stycken förvarings"hyllor" som jag ska klämma in alla mina skor i. Får se om det lyckas, haha! Jag har ju en del :-)
Efter Älmhultsbesöket så åkte vi till Olle. Drack lite kaffe och letade efter Appar till våra iPhöns.
Hittade några som man kan göra kollage med och en annan som man kan välja lite olika färger på fotot med.




Min vän Therese har så fina foton på sin dotter uppe i "Sepia" färg och jag skulle verkligen vilja ha nåt liknande här hemma på lilleman!
Nu ska vi kolla på tv resten av kvällen. 
Ha det finast!
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar