torsdag 7 april 2011

2011-04-07


Först o främst. Förlåt älskling för att jag lägger ut denna bilden :)

Nu har nog äntligen internet kommit tillbaka, har känt mig helt naken, haha!
Men iaf hela helgen gick åt till att flytta. Blev sena kvällar men mycket gjort!
I måndags så åkte Jesper ner till Lund för att opereras. Ni kan tro att jag satt på nålar hela måndagen innan jag fick pratat med honom på eftermiddagen.
Inte nog med att han skulle ner dit o sövas o allt som kan göra en gravid nervös så var han självklart tvungen att ligga över natten med!!
Så det var bara att ta tjuren vid hornen o sova själv i nya lägenheten mellan måndagen och tisdagen.
Men det gick jätte bra. Är nog bara jag som är lite nojig över allt men underbart nog så trivs jag som fisken i vattnet i nya lägenheten! :)
Bilden är när när Jesper precis kommit hem o slängt sig i soffan. Han har inte ens fått av sig patientbandet från armen, haha!

Idag har jag inte gjort ett skit. Gick hem från jobbet i går eftermiddag för jag kände mig febrig i kroppen o kallsvettades. Gäspade typ 2 ggr i minuten av trötthet!
La mig på soffan när jag kom hem o sov i, ja flera timmar. Tror det var ett rop på vila från min kropp som gjorde att jag kände mig så fruktansvärt dålig. Känner mig fortfarande helt lam i kroppen :(
Ska jobba i helgen så har min lediga dag i morgon.
Kanske ska åka med bror till Växjö. Han vill bestämt ha en kavaj till ett dop han ska på, på lördag. Så får nog följa med o hjälpa honom :)

Issa tyckte att jag skulle lägga upp en magbild med. Får väl ta o slänga ihop nåt o slänga upp i helgen kanske :)

På lördag är det årets första BBQ party på vallgatan!
Ska bli riktigt kul faktiskt!

2 kommentarer:

  1. Vad gör han med handen där!?!?!?!?!?!??!?!?!?!?!?!?!

    SvaraRadera