fredag 29 april 2011

2011-04-29

Vilken dag!
Smärtan har minsann gjort sig påmind idag o jag slocknade direkt när jag kom hem från jobbet och sov till 6 ungefär.
Att man kan bli så utslagen.

Idag har då Prinsen fått sin prinsessa. Ja i England iaf!
O vilken klänning hon hade! Kan säga att jag vet i mitt huvud hur min klänning ska se ut o kan avslöja att denna var ganska lik.
Ska bara spara massa pengar så jag kan få den fetaste ringen o snyggaste klänningen ever ;) hihi!

Ikväll ska min Jesper grilla lite. Jag ska göra en potatissallad på nypotatis. Mums!
Sen blir det bärpaj till efterätt med vaniljsås. Nu snackar vi fredagsmys! :)

Känns som att jag kommer somna tidigt ikväll men en trevlig film kanske man hinner se :)

Ja förresten, igår beställde jag äntligen bamse barnvagnsleksaken som jag visat tidigare. Men slänger in en bild på den igen ;)
Var fraktfritt på jollyroom.se så alla tiders! Man får ju passa på. :)




Ha det bra! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar