onsdag 27 april 2011

2011-04-27

God morgon allihopa everybody!
 Nu är det sjukt längesedan jag skrev här. Men till mitt försvar är att internet inte vill fungera som det ska och har inte gjort det sen vi flyttade in här.
Vad har jag hittat på då?
Nja inte mycket faktiskt. Jobbat o slitit, varit på årets första grillfest, solat, blivit Volvo ägare, hunnit med 2 besök hos barnmorskan, köpt en vagga till snoddis, köpt ett skötbord, sytt förvaring, sålt den gamla soffan, lekt med Elton, sett våren komma.
Ja visst låter det underbart :0)


 Busungen Elton. Tuffaste killen i byn!

Anledningen till att jag varit hos barnmorskan 2 gånger är för att sf-måttet är lite litet. Men den växer enligt kurvan, den håller sig närmre nedre strecket än övre så inget o oroa sig över. Vi får kanske en liten bebis? :)
För övrigt så sprallar den som tusan! Den ligger ofta o buffar på mina revben och snurrar rundor som bara den!


Om en timme cirka så ska jag köra till Ljungby och träffa en läkare. Hon ska hjälpa mig med min foglossning och ischias.
Börjar bli jobbigt att vara på jobbet nu med. Inte så lätt och sitta på en stol i 8 timmar varje dag. Nej jag kan inte stå upp för mina fötter och min rygg tar dö på mig. Så det är tyvärr inget alternativ.
Jag idag 28+2 :0)
Magen ser verkligen liten ut på denna bilden. Men tro mig, den är gigantisk i verkligheten, haha!
Ha en underbar dag alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar