söndag 10 april 2011

2011-04-10

Phu!
Nu har jag äntligen jobbat klart min helg för denna gången.
Jobbigt med tanke på det fina vädret som varit hela helgen!
Men slutade 14,30 både idag och igår men det va ändå tröttsamt o gå upp tidigt :(
I går var vi på fest hemma hos Sandra o Doffe. Det va grillning alkohol(inte för min del då) o sällskapsspel. Riktigt kul var det! Skönt o komma ut o träffa folk!
Veckan som kommer kommer bli rätt jobbig känns det som.
Den andra lägenheten ska tömmas på skräp o där ska städas o bli fint!
På fredag ska vi vara ute, skönt att jag är ledig på torsdag så då blir nog en del gjort.
Ska lägga upp lite bilder på lägenheten nu när den är möblerad o fin. O en liten magbild med såklart!
Har iaf blivit 3 cm rundare om magen på 2,5 vecka. Men tanke på att det är 13 veckor kvar så vill jag inte ens tänka på hur stor jag kommer bli, hihi!!
ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar