torsdag 28 april 2011

2011-04-28

Hej hej!

Tokig blir jag. Har precis suttit och skrivit jätte mycket och var allmänt stolt att jag hunnit med så mycket. Så försvinner allt. Helt hokus pokus så hamnar jag en sida bak :( O allt är förlorat.

Jaja
Har idag jobbat 8,05-12,15.
Läkaren sjukskrev mig 25% från igår så det gör ju ganska mycket på mina timmar. Skönt faktiskt att inte behöva ha ont varje kväll. Vilket jag får när jag sitter sådär hela dagarna.

Efter jobbet idag så har jag hunnit med en hel del iaf.
Aktiverat mitt nya visa kort, äntligen, kollat in en underbar klänning på Lindex som jag bara MÅSTE ha!, myste även runt på barnavdelningen både på Lindex och inne på Kappahl.
Hittade denna söta klänning som jag faktiskt köpte. Vi kanske får en flicka? Vem vet? :)

Visst är den helt bedårande? :)

Jesper har sen han slutade kl 4 till typ halv 8 varit och målat vår vagga och skötbordet. Han är så duktigt och så snäll att han gör som jag vill ;)
Ska lägga upp bild på den sen när vi fått hem dom o fixat o donat :)

I morgon är det jobb 8,15-15,00.
Sen efter det så blir det att slappa hela kvällen. Vi ska nog grilla något gott också :)

Ha det så gott i vårsolen! Glöm inte solcreme :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar