tisdag 6 december 2011

Fy fan säger jag bara.
Visade sig vara en släng av magsjuka som gjorde att jag mådde så dåligt igår kväll. Kan ju inte säga direkt att jag mår bättre idag. Tvärt om. Har under hela dagen fått i mig. 3 bananer, 1 clementin, 3 mackor med smör, blåbärs proviva, vätskeersättning och avslagen cola. 

Jesper fick åka hem och vabba idag. För första gången. Han ska vara hemma i morgon med. Jag bara sover o mår piss ju :-(

Usch så mycket gnäll idag med. Sorry.

Tittade på massa bilder från när jag var gravid. Tänk att man va så tjock! Nu när man tänker efter så var det ju helt underbart att vara gravid. Tänk vilken ära att få bära och ge näring till sitt barn så nära och så länge. Att känna hur den lever i en. Lite läskigt samtidigt men fy så underbart. Och mysigt!


Här är jag dagen innan Melker kom. 38+6
Vattnet hade redan börjar rinna och vi hade tid för igångsättning morgonen efter. Snacka om att vi var på helspänn.

O här är han. Första kortet på vår lille snoddis!

Tiden går snabbt minsann. Han är 5 månader på söndag. 5 månader!!
Mammas och pappas älskling! Finns ingen bättre än du!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar