måndag 5 december 2011

Mår skit! :-(
Usch. Hela kvällen har jag mått dåligt. Känner mig allmänt dålig. Ont i axlarna, ont i huvudet, ont i bihålorna, ont i magen och galet trött. 5 månader av dålig sömn börjar sätta sina spår känns det som.
Är det okej att gnälla på trötthet när man är småbarns förälder? Klart man visste vad man gav sig in på men fy fan vad trött jag är. Konstant!
Somna sent + vakna tidigt = dålig kombination.
Funderar på att försöka sluta amma. Inge kul o ha magkatarr o Novalucol hjälper liksom inte längre. Behöver nån stark medicin som kan trolla bort detta onda som jag haft sen jag va gravid i 5 månaden!!
Snyft

Men... vad gör man inte för världens bästa Melle!? ❤ mammas gosegris!

I morgon så ska jag försöka få tag på min mor o hoppas hon kan ta Melle en stund. Får se hur jag mår i morgon. Men ingen feber än så länge iaf.
Kan fan inte gå o bli sjuk när vi ska på julfest på lördag. Barnvakt o fint hotell är ju verkligen lyx!!

God natt på er alla o förlåt för detta tråkiga inlägg. Men ibland måste man bara få klaga ut!

KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar