onsdag 21 december 2011


Melker är lite knäpp :-) Rullar runt runt runt!

Precis pratat med barnakuten i Växjö. Vi kom överens om att vi skulle avvakta då det verkar bättre idag.
Ska i vilket fall som helst köpa ett minilavemang till Melle. Stackarn. Tycker redan synd om honom. Haha!

En mycket god vän fick mig att ladda ner Instagram på telefonen igår.
Verkar som en kul grej så får se om jag spinner vidare på det. Lynghagen heter jag så det är bara o gå in o kika på mina bilder :-)

Har ju märkt med att det faktiskt är en del som läser min blogg. Helt fantastiskt tycker jag!
Ni är dock sjukt dåliga på o kommentera ;-)
Idag ska jag iaf försöka hinna med o slå in lite julklappar. Ska ut en runda om vädret håller sig bra. Det har inte kommit någon snö ännu. Jag är nog den enda som är glad över detta! :-) Haha!

Nä... nu ska jag gå o vattna granen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar