tisdag 27 december 2011

Hej!
Julen har bara rusat förbi! Har inte hunnit blogga alls!
Lillejul var vi hemma hos oss med min familj. Hade jättetrevligt och jag hade minsann kokat ihop jättegod mat!

Julafton var lugn och mysig. Huset fullt med folk och jättegod mat! Jag brukar inte vara förtjust i korven på julbordet. Men det var så gott i år! Helt fantastiskt!!
Melker fick jättefina saker med av alla!
Gåstol, kläder, gosedjur, gåvagn, räserbil(liten från brio), skallra, spellåda, 1600 till sparkontot!
Killen har nästan mer pengar än oss nu efter dop och allt ;-)! känns bra att bygga upp ett rejält sparkonto till han så han kan få sitt körkort och kanske en bil en vacker dag. Om han nu vill ha pengarna till det såklart.
Själv fick jag pengar, 2 st intermezzo rödvinsglas, en vattenkokare, extern hårddisk, en film, stor pumpflaska med handcreme(behövs!!), en pincett med ficklampa i, smörknivar, en jättefin svart/rosa väska, muffinsformar och nya nålar till min symaskin. Jag tror inte jag missat nåt. TACK för alla julklappar!! ❤


I går var jag ute på speak easy. Längesen jag var ute och dansade och det var jätte kul!! Hade dock helt fel skor på mig så blev tidig hemfärd. :-( säger bara. Ha inte klackar med öppet tå. Fy fan vad ont jag har i tårna idag!! Haha!

Älsklingen gav mig sovmorgon i morse också. Till halv 12!! Helt underbart!!

nu ska vi iväg och storhandla. Det ekar i kylskåpet! :-)
Ikväll blir det film. Den bästa sommaren.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar