tisdag 20 december 2011

Julsamling på Ikea ikväll.
Kamprad höll nog sitt sista tal och det var inte det gladaste talet. När han sa. Min Margareta är dö, fick vi alla en klump i halsen. Han blev så ledsen stackars Ingvar och vi allihopa med för den delen. Tårar föll lite överallt.
Jag ville bara krama honom. ❤

För övrigt så köpte jag 16 lotter. Vann inte ett skit! :-(

Melle är kanonröd i rumpan, än och har fått tillbaka blodet i avföringen.
Ska ringa barnakuten i morgon bitti.
Måste ju vara nån allergi. Gluten?
Gör så ont i hjärtat och tänka på men han är ju pigg så jag lider mer än Melker tror jag!
Han gör framsteg med sitt "krypande". Han har väldigt bråttom i sin utveckling minsann!!

Blir det inget besök i Växjö i morgon så ska jag slå in alla julklappar. Ställer in mig på att få åka dock.

God natt alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar