måndag 24 januari 2011

11-01-24


Idag har jag märkt hur liten byhåla man bor i, haha! En kollega till mig hade hört att jag var gravid från en gemensam kompis till oss som jag inte har berättat det för o hon jobbar inte på vårt jobb heller... skumt.
Sen finns det andra på jobbet som springer runt o "-har du hört om vem som är gravid!?" Just det en HAN har gjort detta. Vad jag hört iaf 2 ggr. O det roliga är att jag inte ens känner honom. Har typ sagt 3 meningar till han, hahahaha!! Kanske ska ta ett snack med honom... då lär han skämmas iaf! ;)

Iaf... fick ritningen på lägenheten idag. De har fortfarande inte fått svar om de andra skulle ha den men förhoppningsvis får vi reda på i morgon om det är fritt fram för oss =)
Ingången är i mitten till höger. Det andra är den lilla uteplatsen ;) Underbart!
Jesper o jag ska kolla igenom vår ekonomi (vuxet jag vet) för att se om vi ens har möjlighet att kunna ta den lägenheten. Men eftersom jag får minst 2000 mer i månaden nu o denna lägenheten kostar ca 2000 mer än denna så lär vi klara det med GOD marginal. Vilket känns skönt!! Man vill ju kunna spara lite oxå! =)

Iaf så har jag nu accepterat att min "gravidmage" inte kommer synas föränn efter v.20... om jag har tur. De där extra fläsket man har på magen har verkligen fläskat till sig ännu mer när man är lite uppblåst, haha!! O ändå har jag gått ner 0,5 kg ;) Så de är ju inga extrakilon man samlat på sig!

Nä, nu ska jag hänga upp tvätt o slänga i en ny...

Köss

2 kommentarer:

  1. Vart ligget lghten? Säker skiit långt ifrån mig =( *buhuu*

    SvaraRadera
  2. Hihi nä den ligger mitt i byn på nobla Drottninggatan! ;) ska kolla på den i morgon! Wiii! Fick du mitt mess om fredag? Det funkar ju men blir ju ganska sent eftersom jag slutar 8! :(

    SvaraRadera