söndag 30 januari 2011

11-01-30


Idag tog jag lite sovmorgon. Kände att jag förtjänade det =) Gick inte upp förrän runt 11 tiden! Hur skönt som helst!
Satte mig i soffan och fick solen i ögonen. Så det plus att det inte fanns något vettigt på tv gjorde att gick en långpromenad.
Så himla skönt var det med lite sol!!
Jesper jobbade till typ 2 kanske. Jag skulle egentligen gått bort till hans jobb så jag kunde åkt med honom hem sen men strax efter halvvägs så kom han o plockade upp mig. Då hade jag gått lite mer än en timme!
Sen körde vi en runda till Delary o Olle med lite semlor. Det tyckte även Olles ena katt Misen om som ni ser här nedan ;)
Vi gick även till en gemensam vän som för inte så längesen ploppat ut en gudasöt liten kille!
Efter vi kom hem så hade vi lite panikstädning för en jobbarkompis till Jesper skulle kolla på lägenhenten. Så nu är det klart! 1 April flyttar vi! Känns sååå skönt!
Nu har vi precis kollat på Robin Hood o nu blir det sängen!
Ska flytta bak vårt ultraljud i morgon med. Förstår inte varför hon bokat in det så sent! Hon kan då inte ha gillat oss vår förra bm! hahaha!!


Misen gillar grädde... Eller all mat egentligen!

1 kommentar:

  1. Nobelt foto min kära!
    Du är så duktig som är ute å går o syr å sånt galet! Vilken kvinna ;)

    Kul med flytten med! Kommer bosätta mej där senare så ni vet ;)!

    SvaraRadera