torsdag 6 januari 2011

2010

Hej tokiga glada du!
Här kommer min alldeles egna årskrönika från 2010 =)

1. Gjorde du något i år som du aldrig har gjort förut?
Åkte till England, Manchester 2 gånger. Underbara stad! Hade 6 veckors semester. Blev gravid!
2. Höll du några av dina nyårslöften?
Nä, som vanligt, haha!

3. Dog någon som stod dig nära?

Ja, en gammal vän/klasskamrat/arbetskollega tog livet av sig.

4. Vilka länder besökte du?
Danmark och England

5. Är det något du saknade 2010 som du vill ha 2011?
Nä inte direkt. Skulle vilja ha massa pengar o nytt arbete =)
 

6. Vilket datum kommer du alltid att minnas?
8 Oktober

7. Vad är det bästa som hänt dig under året som gått?
Vi flyttade till marklägenheten. Vistelserna i England, att vi två ska bli tre..

8. Vilket var ditt största misstag?
Inget vad jag vet.

9. Vilket var ditt bästa inköp?
Resorna till England, min dator och min iPhone!

10. Vad spenderade du mest pengar på?
Min dator.

11. Vad gjorde dig riktigt glad?
Att vi hade en fin sommar och midsommar på västkusten.
O smulan, såklart

12. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Hade en stukad fot i början på 2010 som inte blev bättre förrän sommaren. Annars så har jag varit hyfsat frisk tycker jag. Lite UVI fram o tillbaka men det börjar jag bli van vid.

13. Vilka låtar eller artister kommer få dig att tänka på 2010?
Lady Gaga, Robyn o en låt som jag inte kan varken namnet på artisten eller låten.

14. Mådde du bättre eller sämre under 2010 än vad du gjort tidigare år?
Jag mådde nog som alla andra år. Dock sämre sista månaderna.

15. Finns det något du önskar att du lagt mer tid på?

Träning, pluggat mer, jobbat mer.

16. Finns det något du önskar att du lagt mindre tid på?

Umgåtts med människor som sen behandlat en som luft.
Förpestat min kropp med stinkpinnar.

17. Hur var din julafton?
Mycket bra. Firade med min sambos familj o eftersom vi inte firar så mycket jul så var detta jätte kul!

18. Blev du kär?
Jag är alltid kär i min snubbe!

19. Vilket program har varit det bästa på tv?
Desperate Housewives, True Blood, Kungliga lasarettet, o Svenska Hollywood fruar!

20. Hatar du någon som du inte hatade förut?

Nej, men håller mig borta från en hel del.

21. Vilken var den bästa boken du läst under året?
Utan tvekan Elsas mode, av Sofi Fahrman.

22. Vilken var din största musikaliska upptäckt?
p3! Aldrig lyssnat på p3 tills nu!

23. Önskade du dig något som du fick?
Ja Leilas nya kokbok. hehe. 

24. Önskade du dig något som du inte fick?
En SodaStreamer. Varför kan jag aldrig få min SodaStreamer!!??

25. Vilken var årets bästa film?
Inception på Imax biograf. Mäktigt!! (Såg den 2 ggr på bio)

26. Vad gjorde du på din födelsedag?
Typ ingenting! Var en tråkig vardag o fyllde inte ens jämnt!
´
27. Vilka var de bästa människorna som du träffade?
Ingen aning.

28. Hur skulle du beskriva din klädstil?

Som alltid. Enkelt o bekvämt till vardags o helst kjol o kanske  skjorta till fest.

29. Vad fick dig att må bra?
Att få vara med min sambo varje dag. Han gör mig så lycklig!
Även resorna till England var speciella då jag knappt varit utomlands tidigare!

30. Vilken kändis var du mest sugen på?
Alexander Skarsgård. Han är grymt snygg som vampyr!!

31. Vem saknade du?
Ingen speciell tror jag.

32. Vilken var din bästa månad?

Juli. Resa, sol, ledighet o fet lön!

33. Finns det något som du skulle kunna ha gjort bättre?
Tränat mer som jag lovade mig själv.

34. Hur kommer nästa år att skilja sig från det här?Oj, ganska mycket! Vi ska bli tre =) Kommer antagligen börja leta efter hus o kommer nog ta en solsemester i höst!


Detta var väl mitt år. Hittade denna mallen på en väns blogg så snattade den =)
Orkar inte hämta sladden till mobilen för o lägga in bilder men de kommer... tro mig! =)
Tjo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar