onsdag 26 januari 2011

11-01-26

Så... nu har vi varit och tittat på lägenheten.
O den var UNDERBAR! Säkert 4 meter upp till tak i vardagsrum och 2 av sovrummen! LOVELY! I morgon ska vi tacka ja o även förhoppningsvis säga upp lägenheten vi har nu!
Är lycklig!
Mindre lycklig var jag på jobbet. Visst fick en okej löneökning för att ha varit borta i 1,5 år men min chefs attityd är inte okej! Fan va arg o ledsen jag blev på honom! Man får inte ha kul på jobbet för han o jag får inte sitta var jag vill! Så jag sa att från o med nu så ska jag hitta i ett hörn o hålla min käft, haha! Jag till o med skrek på han ett tag så han själv tappade kontrollen o började skrika tillbaka, haha! Bra konflikthanterare där! ;)
Men men tackar iaf för 750 kr mer i månaden... Vissa fick bara 300. Men dom hälsosamtal han vill ha nu under min graviditet sa jag att han kan glömma för det känner jag mig inte säker med. Sen gick jag bestämt därifrån. Han sa att jag fick mindre löneökning bara för att jag ibland var lite negativ på jobbet. Vafan lixom! Man kan inte alltid vara asglad o kvittra omkring! Men jo det ska man visst... ska kolla om det verkligen är okej. Det påverkar ju inte mitt arbete jag utför bara för att jag är irriterad vissa dagar. Men han är visst en robot.

Skit samma! Nu fick jag skriva av mig iaf!


En roligare sak!
Ca 20,15 kände jag första "fladdret" i magen!
Tänk om det var bebis. Kändes verkligen speciellt och precis som alla beskrivit det. Magiskt!   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar