tisdag 11 januari 2011

Tisdag 11 jan 2011

Bastian, Jesper, Olle & Johan




På nyår var vi sagt ute i Delary och åt 7 rätters middag.
Var mycket trevligt och GOTT!
Hade lite lekar osv... Tog inte några kort typ så här kommer ett på mig o J såklart o sen en bild på J som håller hans systers hund Bastian, Olle o J,s bror Johan.

Har nu gått på mina djävulsveckor som för mig innebär jobb jobb jobb i 2 veckor. Är trots allt ledig i morgon  för jag jobbar helgen! =)
Ska med Jesper i morgon till Lund. Han har fått tid för o kolla upp hans knöl på armen så tänkte att jag kunde följa med ist för o sitta hemma eller sova oförskämt länge! =)

Tog idag influensa vaccinet. Så nu får jag hoppas att jag slipper denna. Skulle även springa inom i morgon o lämna ett urinprov för att de misstänker att jag har en dold UVI då jag har ont i nedre delen av magen och över hela magen. Inte på nån speciell sida.
Ska även byta BM till Växjö då jag känner att hon jag är hos nu är lite halvt inkompetent o får jobbiga vibbar av henne. =(

Maria: Vet du hur jag kan fixa med bilderna så att de kommer bredvid varandra? Svårt o få en snygg layout på bloggen när man vill ha bilder jue!

Det var allt för idag!
Tjing tjing!
Jag & Jesper


2 kommentarer:

  1. Sorry gumman jag vet faktiskt inte.. det gick innan att göra så men nu har det försvunnit heelt! IT SUCKS!

    Lycka till
    Puss

    SvaraRadera
  2. Åh nej! Fan va tråkigt! Man vill ju ändå kunna lägga upp lite snyggt! Tycker det är tråkigt med att man inte kan skriva bredvid bilder. Vill ju kunna sätta markeringen o skriva var man vill. =(

    SvaraRadera