fredag 28 januari 2011

Idag har jag jobbat 11.15-20,00. Drygt! Fick dock sitta med chatten från halv 6 o det var nice! Det är gött för då kan jag sitta i min bubbla med musik i lurarna o sköta sitt :)
Mellan 7-8 så höll bebisen låda i magen. :) galet mysigt! Skönt o få känna mer och mer nu! :)
I morgon ska jag färga håret o klippa lite frilla. Blir kanske lite ljusare slingor i med! Har inte bestämt mig ännu!

I morgon ska vi hem till mamma o äta skinkstek! Mums! Bror med familj kommer på besök! Alltid trevligt! :)

I går gick vi även o sa till att vi ville ha den nya lägenheten! Så nu blir det flytt i vår! Snacka om jag längtar. Den är på perfekt, så snygg! Helt underbar!! :)

Det va allt för idag! Ha det bäst

3 kommentarer:

  1. HUr känns det när mini T rör på sig? Känns det inte obehagligt?!

    Var ligger nya lyan hän? Jag är sjuuk ;(

    SvaraRadera
  2. Hihi! Nä det känns speciellt som en fjäril som flaxar med vingarna typ, haha! Svårt o känna men om jag sitter still o buffar lite på den så börjar den ibland busa :)
    Denna lägenheten ligger vid järnvägen i de gamla gotthards kontoret :) i samma byggnad som sushi restaurangen numera finns :) vid tunneln som går till Ikea bl.a. Du får kolla in den sen i vår! :)
    Jag ska inte flytta ifrån dig Maria! Lovar!

    SvaraRadera
  3. Det hoppas jag! Gud jag är så glad för er skull gumman det hoppas jag du vet å känner!

    Finns här för er i vått å tort! Bara säg till mig vad du/ni behöver du vet att jag löser det på ett eller annat sätt!

    Puss

    SvaraRadera