fredag 14 januari 2011

Hello!


Denna låten är ur bra. Tänk att danskar kan göra musik som är bra! Förutom Rasmus dårå...
Martin Solveig & Dragonette - Hello

Dagen idag är allmänt tråkig! Sitter hemma med filtar, citronvatten och min kära dator. Vad skulle jag göra utan den ibland undrar man. Letar upp ny musik till min spellista. Kommer nog spela sönder en massa låtar idag så när dom kommer på radio så har jag redan tröttnat på dom, haha!
Ikväll blir det en tripp till Delary. Vi ska till Olle o kanske spela lite spel o ha det allmänt fredags nice.
Ska upp tidigt i morgon o jobbe! Behöver cash nu känner jag efter allt jag letat upp på internet som jag vill ha, haha!
Vi har nog bestämt att vi ska flytta från denna lägenheten. Vi kommer verkligen inte överens med hyresvärden och vill närmre byn. 
Väntar i nuläget på att hon från Äbo ska ringa. Finns nämligen en 4a på markplan inne i centrala Älmhult med dom största fönstrena ever i vardagsrummet. LYX! Är dock ett par som ska titta på den o vill dom inte ha den är den vår om vi vill! Dock är den 2000:- dyrare än den vi har idag! Men ja menar. Pengarna har vi ju o tänk va gött o kunna GÅ till affären o handla o tänk va smidigt det blir sen med barnvagn o allt. Lovely! Håll tummarna för det gör jag!
Köss

2 kommentarer:

  1. What!? ska ni flytta igen!? äre för att ni är lite cp eller? *hihi*
    Puss

    SvaraRadera
  2. Nä, mer för att hyresvärden är cp =) haha!!

    SvaraRadera